2013. augusztus 10., szombat

1. Novellám

Sziasztok Drágáim.:) 

Most nem egy új résszel jöttem hanem egy novellával. Ez az első, úgyhogy nagyon örülnék néhány kommentnek és visszajelzésnek.:) Sokáig nem tudtam eldönteni, hogy novella legyen belőle, vagy írjak inkább egy új blogot. Végül így döntöttem. Nem hiszem, hogy tudnék írni egy 4. blogot, de ha meggondolom magam tudni fogtok róla.
Erről a blogról csak annyit, hogy nagyon szépen köszönöm a 17 feliratkozót és a több, mint 5000 megtekintést. Amikor elkezdtem nem hittem volna, hogy idáig eljutok. Szóval köszönöm.:) xx  Nem is húzom tovább az időt, jó olvasást, remélem tetszeni fog.:) 
Millió puszi. xx



This is what you wanted isn't it ~

A London feletti szürke égboltból csak úgy ömlött az eső. Az előbb még gyönyörűen sütött a nap, ami ritka erre felé majd egy pillanat alatt a ragyogó kék eget felváltotta a szürke, komor felhőzet. Az utcán levő emberek menedéket keresve, vagy inkább rohanva szelték át az utakat. A kocsik vízfüggönyt hagyva maguk után suhantak el mellettem, és néhol egy-egy színes esernyő, vagy egy vakító fényszóró rondított bele a számomra csodás látványba. Engem nem zavart a csapadék. Szeretem az esőt, főleg a szagát. Kiskoromban is mindig szívesen mentem ki, hogy beszippantsam a maga után hagyott illatot, de elkalandoztam.. A napomat nem ronthatja el semmi és senki. Pontosabban 2 hónapja nem állhat senki sem a boldogságom útjába. 2 hónapja csak egy átlagos One Direction rajongó voltam. Egy átlagos Directioner álommal, hogy találkozzak a példaképeimmel, azokkal az emberekkel akik megváltoztatták az életemet, akik segítettek nekem a zenéikkel, a videóikkal amikor senki sem volt mellettem. Az álmom valóra vált. Végre összegyűlt a kis pénzem egy koncertre, a barátnőmmel együtt. Ahogy mindenki a koncert előtti napon a fiúk szállodájához mentünk, remélve, hogy találkozhatunk velük, amint megpillantottam ragyogó smaragdzöld szemeit szívem ritmust váltott és gyomrom görcsbe rándult. Odajött hozzánk képet csinálni és váltani néhány szót, annyira közvetlen volt. Megkérdezte megyünk-e a koncertre, persze, hogy mentünk. Az első sorban tomboltuk végig drága barátnőmmel, tekintetünk többször is találkozott ez idő alatt.. A backstage-ben újra volt alkalmunk beszélgetni egymással. El sem akartam hinni, hogy ez mind velem történik meg. Aztán találkozgatni kezdtünk majd minden ment magától. Életem egyik, ha nem a legszebb napja volt amikor megkérdezte leszek-e a barátnője. Sose úgy tekintettem rá, mint "Harry Styles a híresség" és nem is fogok, Ő csak simán Harry. Megismertem azt az oldalát amit nem sokan ismernek.. A romantikus, törődő de érzékeny énjét.
Hideg cseppek találkoztak majdhogynem forró bőrömmel. Hajamból szinte csöpögött a víz és ruhámból is lassan csavarni lehetne, de nem érdekelt. Mentem tovább a megbeszélt találkozóhelyünkhöz és már alig vártam, hogy újra láthassam. Kicsit sietős léptekkel szeltem át a parkot, majd mikor megérkeztem a megbeszélt helyre beálltam egy fa alá. Habár már tökmindegy a ruhámnak. Hátam mögé lépve körém fonta karjait, éreztem teste melegét amibe beleborzongtam. Megfordultam, hogy szembe kerüljek vele, gyönyörű szemei csillogtak. Lágy csókot lehelt ajkamra majd kézen fogott, engedtem had vezessen. Göndör tincseiből csöpögött a víz és fehér pólóján apró nyomokat hagytak a cseppek, de nem ázott el annyira mint én. Szorosan húzott magához, ezzel is próbálva óvni a hideg cseppektől. Házához érve kivette kulcsait zsebéből majd egyiket elfordította a zárban és előreengedett. Kellemes meleg és Harry illat csapott meg belépve. Megszárítkoztunk és kaptam tőle száraz ruhákat, majd a kanapéra ültünk. Szorosan zárt karjai közé, fejemet mellkasának döntöttem és mélyen szívtam be illatát, amit úgy imádok. Nem szóltunk egy szót sem, még is kellemes volt ott ülni vele, karjai között, nem kellenek szavak, hogy élvezzük egymás társaságát. Elnézést kért és elment a fürdőbe. Elnyúltam a kanapén és azon gondolkodtam, hogy történhetett ez meg velem. Bárki feküdhetne most itt, de még is.. Én vagyok az a bárki.. A legszerencsésebb ember a világon. Mikor Harry már vagy jó 15 perce a fürdőben volt elmentem megnézni mi van vele, a mosdókagylón támasztotta magát kezeivel és lehajtotta fejét. Lassan lépkedtem oda hozzá és kezemet vállára tettem amitől felém kapta tekintetét.- Minden rendben?- szinte suttogtam a szavakat. Alig észrevehetően rázta meg fejét, majd úgy helyezkedett, hogy szembe kerüljön velem. Kezével végigsimított arcomon és nagy sóhaj hagyta el telt ajkait. Arcáról fájdalom tükröződött vissza és szemei a szokottnál is jobban csillogtak. Ajkai elnyíltak egymástól, de nem hagytak el szavakat. Közelebb léptem hozzá és megöleltem, arcát hajamba fúrta majd gyengéden tolt el magától, kezeit karomra tette és mélyen véste tekintetét enyémbe.
- Nem tudok neked tovább hazudni. Sajnálom.- nem válaszoltam, vártam a folytatást. Nem igazán tudtam mi történik körülöttem, vagyis volt egy sejtésem, de csak remélni tudtam, hogy a gyanúm nem fog beigazolódni.- Lana, te egy gyönyörű, aranyos lány vagy..
- Ne folytasd.- félbeszakítottam mielőtt befejezte volna mondatát. Pont ettől tartottam.. Mindig így kezdődik.. Mondok rólad néhány szép dolgot aztán mire észbe kapsz már vége van mindennek.
- Hallgass végig, kérlek.- fülem mögé tűrt egy kósza tincset.- Nem tudom ezt tovább tenni veled.. Hazudni. Nem ezt érdemled. Hatalmas szíved van és a bizalmadba engedtél amit én kihasználtam.- ajkaim szétnyíltak, de mielőtt bármit is mondhattam volna megelőzött.- Csak kihasználtalak, Lana. Eszköz voltál, hogy féltékennyé tegyek valakit. Hidd el, szörnyen érzem magam.- leráztam magamról kezeit és hátráltam egy lépést. Hallottam amit mondott, el is jutott a tudatomig, csupán nem tudtam elhinni. Megalázva és átverve éreztem magam, egy buta kislánynak akit az orránál fogva vezettek egész idő alatt. Szemeimet ellepték a sós cseppek és látásom elhomályosult. Mielőtt újból megszólalhatott volna elrohantam. Belebújtam cipőmbe és kiléptem a hideg nedves udvarra. A nevemet kiabálta, megálltam majd megfordultam, az esőfüggöny mögül nézett rám. Nem tudom pontosan, hogy az eső vagy a saját könnyeim folytak végig arcomon de nem is igazán számított. Hajamat víz áztatta és a tőle kapott ruháim is hamar nedvessé váltak a szakadó csapadéktól. Nagy léptekkel közeledett felém, mint ha attól tartott, hogy elrohanok. Lehet azt kellett volna tennem már a legelején, elrohanni.- Gyere be. Beszéljük meg.- kezét hátamra tette és próbált befelé terelni, de elléptem mellőle. Nem akartam oda többé bemenni, ahogy megbeszélni sem. Kihasznált. Pont. Nem tudom ezen mit kell annyit "megbeszélni".
- Azt hittem te más vagy. Azt hittem..- hangom elcsuklott. Nehezemre esett beszélni. A szívemet mint ha kiszakították volna mellkasomból és most csak egy üres, tátongó lyuk lenne a helyén.
- Lana..
- Megmondták.. Mindenki megmondta, hogy ez lesz, de azt mondtam nekik nem tudják miről beszélnek, és nincs igazuk, mert te nem az vagy akiről a pletykák szólnak. Te annál jobb vagy és nem játszol mások érzéseivel. A legjobb benne, hogy el is hittem amit mondtam. Hittem magamnak, de legfőképpen  hittem benned Harry.
- Annyira sajnálom.
- Nem vagy más.. Ugyan az vagy mint amilyennek írnak.
- Ne mond ezt..
- Az igazság nagyon tud fájni.- lenéztem a földre majd vissza rá. Csak egyet árulj el. - tartottam egy kis szünetet.- Amikor azt mondtad szeretsz. Nem is gondoltad komolyan, ugye?
- Sajnálom..- felnevettem kínomban.
- Mindenki tudja, hogy ez nem igaz.- megfordultam.
- Lana várj..- oldalra fordítottam a fejemet.
- Nincs miről beszélnünk. Továbbra is Directioner leszek és támogatom a bandát.. Mindenkit, kivéve téged.- éreztem meleg könnyeimet az arcomon ahogy versenyt futva folynak végig a hideg esőcseppekkel.- A legrosszabb dolog az egészben az, hogy beléd szerettem Harry.- visszapillantottam, hogy lássam még egyszer, utoljára arcát majd kiléptem a kapun, ezzel kilépve Harry világából. Szemeimből a könnyek elvegyültek az esőcseppekkel és odabent szívem is vérzett. A fiú akiről azt hittem szeret és más mint amilyennek mondták, nem létezik. Egy nagy hazugság volt az egész, amibe én könnyed léptekkel sétáltam bele. Harry Styles számomra többé nem létezik. Az a néhány pillanat alatt ahogy elrabolta szívemet meg is semmisített. Apró darabokra törte, pont annyira,hogy ne lehessen rendbe hozni már soha többé.

10 megjegyzés:

  1. Wow :0 Hát ez eszméletlen volt és már megint megsirattál Dodám . Kár hogy csak novella mert szeretem az írásaid :3
    Ps.: Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:'3 Ne haragudj, nem volt szándékos.:$
      sietek.:)

      Törlés
  2. Dodi *--------------*
    Mondtam, hogy szólj, ahogy fent van valahol és szóltál is, bár azt csak az után vettem észre, hogy ezt itt elolvastam.xd
    Azt írtad, hogy szeretnél véleményt hozzá azoktól, akik elolvassák.. nos akkor véleményezem. :D Tök jó lett!:3
    1. Imádtam az alapsztorit! Szerintem főként azért, mert nem arra a megszokott fan-sémára épül.. -egymásba szeretnek, aztán boldogan élnek stb.- mint amire általában szoktak. Ilyen ötlet, mint a tiéd, nem igazán fordul elő.. egyedi és ez jó. Az ilyen történet/novella kiemelkedik a 'tömegből', határozottan jó értelemben! x3
    2.Szépen leírtad a a körülményeket az elején. Asszem érted mire mondom. >< Bár ott annál az 'ugrásnál' -mikor elmeséled hogy történt, aztán hirtelen ott tartunk, hogy az esőben sétál- egy kicsit megzavarodtam, de aztán világos volt. :3
    3. A szereplőid.. Van 2 főszereplőd és ennyi. Nem vittél semmit se túlzásba, ami megint csak tök jó.
    Lana kissé naiv, legalábbis annak tűnik.. meg valahogy képtelennek tartottam az olyat eleve, hogy a fiúk közül valaki rajongóval legyen együtt.. nem tudom.. nem vagyok Directioner és szeretem őket, de kicsit néha beképzeltnek tartom őket. Tudom, hogy nem azok, de néha úgy tűnnek. A barátnőik is.. modell, énekes, táncos.. nem tudom én egyszerű rajongóként még csak álmodni se mernék olyanról, hogy esetleg összejöhetek a kedvencemmel. x) Viszont ennek a másik oldala az, hogy mindegyik fiú elmondta, ha úgy alakulna, akkor simán randizna egy Directionerrel, meg járna is vele..tehát annyira mégse képtelen. ><
    Harry... ő Harry. Az a nőcsábász, akiről annyit írtak már az újságokban.. kissé sajnáltam, hogy végül nem jött össze az ellenkezője.. de mint ahogy az elején mondtam, épp ezért olyan jó.
    4. Szépen fogalmazol. A szövegszerkezete viszont.. lényegében jó. Én a helyedben annyit tennék, hogy néha beiktatnám azokat a vesszőket. Akad a történetben, ez igaz, de.. :| Van benne egy csomó pár szavas mondat, ami amúgy nem rossz, csak sok egymás mellett.. nem tudom kicsit számomra zavaró. Értem, miért így csináltad. A kevesebb néha több, de a több néha jobb.

    Uhm.. ekkora kommentet asszem legutoljára Vanesszának írtam még 2 éve. o.O Szóval na. >< Ha bármelyik részével megbántottam az írói érzéseid, -mert képes vagyok rá- akkor ne haragudj érte, nem azért írtam le ezeket. Történetek/novellák esetében könyörtelen vagyok, bárkiről is van szó.

    xx Cait :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát wáó szép "rövid" komi lett, de legalább részletes. Köszönöm a kritikát. Nem bántottál, meg örülök, hogy leírtad mi tetszik és mi az ami kevésbé. Így tudok a jövőben változtatni.:3 xx

      Törlés
  3. e tudod ,hogy gyilkolsz ? Így befejezni. majd megszakadt a szívem egy könnycseppet el is morzsoltam :D Szerintem hozz még párat. de előtte a 36 . fejezetet :D :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom.:$
      Jövőhéten felteszem az új részt.:)

      Törlés
  4. nagyon jó lett! Szeretném megtudni ennek a történetnek a végét eléggé érdekel. És ahogy fogalmazol komolyan eldobom az agyam!! <3

    VálaszTörlés
  5. Egy kis meglepetés :)
    http://alomszeruvalosag.blogspot.hu/2013/08/dij.html

    Amúgy nagyon tetszett a novella, de ez már elmondtam. A végén elsírtam magam. :D Ügyes vagy, nagyon jól tudsz fogalmazni.!:)

    VálaszTörlés