2013. március 11., hétfő

1. fejezet




Mikor felkeltem a nap simogatta arcomat, ránéztem a telefonomra és nem akartam elhinni, de már dél volt. Hogy aludhattam így el? Egyáltalán mikor aludtam el? Arra sem emlékszem mikor fejeztük be a beszélgetést a csajokkal. Lerohantam a konyhába és közben reménykedtem, hogy Dannyt még ott találom. Mikor leértem ő már nem volt sehol.
- Hát persze..- motyogtam és csináltam magamnak müzlit. Persze Bobo nem bírta ki, nagy csaholásban tört ki, így hát őt is megetettem, de hamar eltűnt. Biztos kiment játszani, imádja ha jó idő van és be sem lehet rángatni az udvarról. Levágtam magam a kanapéra, a nappaliban de azzal a lendülettel már keltem fel és mentem a tv-hez, egy cetli volt rajta, Danny írásával.


Jó reggelt Chan! 

Bár már most 10 óra van.:D

Ne haragudj, de kaptam egy fontos hívást, muszáj elmennem. Viszont kiengesztelésül találkozzunk este fél 7-kor a szokott helyen.
 Danny x
ui: Ne nézz úgy, ismerlek.:D



Elmosolyodtam, mert tényleg úgy néztem ahogy nem szereti, de hát ez van. Már vagy fél órája bámulom a semmit. Valamit muszáj csinálnom fél 7-ig. Elmegyek kosarazni, úgy is régen voltam és hiányzik a mozgás. Felszaladtam az emeletre, felhúztam a kedvenc melegítőmet, a kedvenc cipőmmel, fogtam a labdámat és egy üveg vizet, a hajamat felkötöttem majd elindultam a pályára, ami nem messze volt a házamtól.

 Dannyvel gyakran járunk el, tudja mennyit jelent nekem, ezért örömmel játszik. Ha kosarazhatok a világ eltűnik és csak én vagyok meg a labda. Felemelő érzés. Mikor odaértem senki nem volt a pályán, ami jó, egyedül még jobb. Eldobálgattam az időt és gyakoroltam néhány klassz cselt, bár egyedül könnyű, de valahogy muszáj volt elütnöm az időt. Imádtam. Magyarországra emlékeztet, a csajokkal benne voltunk a suli csapatában, verhetetlenek voltunk. Minden más volt.. Itt csak ezen a pályán dobálhatok. Persze Danny azt mondta az itteni sulinak is van csapata és sűrűn tartanak toborzást. Kitudja, lehet én is bekerülök ősszel. Megismertem egy lányt, Megannek hívják, Ő tagja az itteni kosár csapatnak, gyakran jár ide játszani, és azt mondta nagy esélyem van, hogy ősztől én a csapat tagja legyek. Igen, itt Londonban fogom befejezni a gimit, habár a szüleim jobban örülnének neki ha hazamennék és a volt suliban fejezném be a tanulmányaimat.. Ránéztem az órára és 5 óra múlott.

- Már ennyi lenne az idő? Ne már!- gondoltam. Gyorsan összeszedtem a holmimat és már indultam is haza. Nem akartam elkésni a megbeszélt találkáról, utálta ha kések..  Siettem amilyen gyorsan csak tudtam, de tény, hogy elfáradtam, és különben is, Danny ma otthagyott egyedül, egy kis késés belefér.
- Szia.- már majdnem az utcánk sarkán voltam amikor valaki odaköszönt, vagyis csak feltételezem hogy nekem, nem volt senki más rajtam kívül. Lassan megfordultam, mire elég nagy meglepetés fogadott. Na kitaláljátok? Hát persze. Zayn.. Már akartam tovább indulni minden szó nélkül amikor megragadta a karomat.- Ne máár.- gondoltam.
- Segíthetek?- furcsán néztem rá, ami normálisnak tűnt a jelen pillanatban
- Az attól függ.- rám villantotta mosolyát.
- Nem igazán értem, úgyhooogy kinyöghetnéd. Dolgom van..- bámultam rá értetlenül és türelmetlenül. Egyáltalán nem voltam rá kíváncsi, főleg most nem. Ha sokat kések Danny besértődik és elmegy.
- Csak bocsánatot szerettem volna még egyszer kérni a tegnapi miatt, úgy elrohantál, hogy semmit sem mondhattam.- csak tovább mosolygott.
- Te mindenkit követsz akit leöntöttél kávéval, azért hogy bocsánatot kérhess tőle?- fintorogtam.- Sajnálom, de nekem fél 7-re a parkba kell lennem, és még el is kéne készülnöm. Úgyhogy, ha nem haragszol mennék.- miért velem történik ez?!
- Nem akarlak feltartani, csak a nevedet szeretném tudni.- a hangja kedves és egyben kíváncsian csengett, a mosolya még mindig ott ült az arcán, de a karomat már elengedte.
- Hát akkor feleslegesen vártál meg, mert azt nem fogod megtudni, és ha most megengeded mennem kell. Szia.-azzal már ott sem voltam. Úgy siettem ahogy csak tudtam, meg sem vártam a válaszát.. Megint.. Hogy talált rám? És minek neki a nevem? Jesszus..
Mikor hazaértem a labdámat csak bedobtam a szobába és mentem zuhanyozni. Fél órám maradt elkészülni. Mivel csak Dannyvel leszek nem vittem túlzásba semmit. 
Felraktam egy kis alapozót és szempillaspirált, megcsináltam a hajamat, majd indultam is. Így is késni fogok, de nem akarom, hogy elmenjen. Egyenesen a park felé vettem az irányt és olyan gyorsan mentem ahogy csak tudtam, de nem bírtam kiverni a fejemből Zaynt. Mit akar tőlem? És honnan tudta merre lakom? Nem lesz ez így jó..  Ha ezt elmesélem a csajoknak, holnap már itt ülnek a nyakamon és ezt kell hallgatnom egész nap. Na nem.. Ez még nekem is sok lenne.

1 megjegyzés: