2013. június 18., kedd

28. fejezet

Sziasztok Drágáim!
Először is, köszönöm a többi mint 3000 megtekintést.:) Másodszor pedig belekezdtem még egy blogba. Ha gondoljátok nézzetek be.:) http://iwillfoundyou-onedirection.blogspot.hu/
Millió puszi. xx


/ Channel szemszöge /

- Nem hiszek neked.
- Nem is kell.- egyszerűen imádom a mosolyát. Karját kezeim közé fogtam és ujjammal végigrajzoltam tetkóinak vonalát. Kíváncsian nézte mit csinálok.
- Elvagy?- felnéztem rá és mosolygott.
- El.- egy puszit nyomtam az arcára és visszafeküdtem mellé. Megszólalt Zayn telefonja.
- Mond.
- ...
- Kettőt találhatsz.
- ...
- Ööö, nemtudom, ez tőle is függ.- kérdőn néztem rá.- Várj egy kicsit.- befogta a telefont.- Niall azt kérdezi nem-e megyünk át.- megrántottam a vállamat.
- Addig se unatkozunk.
- Megyünk.
- ...
- Oké, szia.- eltette a telefont.- Chan ha menni akarsz gyere, ne aludj.
- De álmos is vagyok.
- Niall azt mondta van fagyija.- felpattantam.
- Zayn kelj fel ha menni akarsz.- elnevette magát de meg se mozdult.- Zayn.- már én is nevettem. Megfogtam a kezét és húzni kezdtem.. Nos, kevés sikerrel.- Itt hagylak.- vigyorogtam. Úgy csinált mint aki alszik.- Ne csináld már.- megcsikiztem. Megragadta a karomat és magára húzott. Elnevettem magam majd megcsókoltam.
- Mehetünk.- vigyorgott.
- Hogy te milyen vagy.- nevetve másztam le róla.
- Na milyen?- felkelt és közelebb lépett hozzám.
- Olyan aki hagyja, hogy Niall megegye az összes fagyit.- vigyorogtam.
- Ó tényleg?- bólintottam.
- Naa, gyere.- elmosolyodott majd felkelt.

- Channeeel.
- Szia Niall. Sziasztok.- kaptam mindenkitől egy egy ölelést.
- Milyen a gimi?
- Olyan mint a többi, de a társaság jó.
- Az a lényeg.- bólintottam.
- Mikor lesz az első..?
- Jövő szombaton.
- Itt Londonban.
- Az jó. Gondolom várjátok már.
- Nagyon is.- elmosolyodtam.
- Mi van veled?
- Velem?
- Veled.
- Csak fáradt vagyok.
- Látszik.- kinyújtottam a nyelvemet.
- Nem kéne neked tanulni?
- Ezt fogod csinálni egész évben Louis?- elnevettem magam.
- Ez csak a kezdet.- hozzávágtam egy párnát.
- Ezt nem kellett volna.- elkezdett csikizni.
- Louis fejezd be.
- Soha.- vigyorgott.
- Kérlek.
- Kérj bocsánatot.- már mindenki nevetett.
- Bo...Bocsánat.- alig bírtam megszólalni, de legalább abbahagyta.- Hülye.- vállba bokszoltam, ő elégedett fejjel ült le.
- Chan van egy kis baj.- kérdőn néztem Niallre.- Megettem az összes fagyit.
- Ne. És akkor most..?
- Nem.- szomorú képet vágtam.
- Látod? Hagytad, hogy megegye.- vállon löktem Zaynt.
- Sajnálom.- nevetett.
- A sajnálat nem hozza vissza.
- Hát, ha akarod..
- Fújj nem!- elnevettem magam.
- Én megkérdeztem.
- Niall bunkó vagy.- Liam nevetett.
- Héé.
- Nem is bunkó. Csak.. Falánk.
- Az is igaz.- nevettünk.
- Oké, de én most ezért elmegyek fagyiért. Ki milyet kér?- beírtam a telefonomba a kéréseket.
- Megyek veled.- Harry jelent meg az oldalamon.
- Gyere.- vigyorogtam.- Sietünk.
- Chan!- megfordultam.- Jövök én is.- Louis kelt fel.
- Elbírjuk ketten is Lou, de azért köszi.
- De..- kérdőn néztem rá és a többiekre is. Furcsák voltak.
- Most mi van veletek?- nem kaptam választ. A szemeimet forgattam.- Menjünk Hazz.- csöndben léptünk ki az utcára. Annyira furák voltak. Fogalmam sincs mi ütött beléjük, de az ő dolguk.
- Mi van veled mostanában? Olyan csöndben vagy.
- Csak úgy.. Elvagyogatok.
- Nem úgy ismertelek mint aki csak úgy elvagyogat.
- Az emberek változnak.- mosolygott.
- Az is igaz, de hiányoznak a beszélgetéseink.
- Tudom, nekem is.- megvettük a fagyikat és indultunk vissza az 1D ház felé.
- Kérdezhetek valamit?
- Persze.
- Mi volt ez az egész mielőtt eljöttünk?- kicsit habozott mielőtt válaszolt volna.
- Semmi.- megálltam, ezért ő is.
- Nem úgy tűnt mint egy semmi.- belenéztem a szemeibe.
- Chan..
- Nem. Kímélj meg a hazugságoktól. Eleget kaptam már belőle, csak az igazat szeretném tudni. Túl jól ismerlek már titeket.- szemeiben fájdalom csillogott.- Oké.- a kezeibe nyomtam a nálam levő dobozokat.- Üzenem a többieknek, hogy csak akkor keressenek ha nincs több titkolózás és hazugság.- elindultam a másik irányba.
- Chan várj.- visszanéztem, de nem folytatta. Sóhajtottam és elmentem haza.

- Dan, mit keresel itt?
- Téged.- megölelt.
- Mióta vársz rám?
- Egy ideje.
- Bocsi. Apud hogy van?
- Jól, hamarosan kiengedik.
- Akkor jó.
- Veled mi a helyzet?
- Semmi.
- Van valami amiről tudnom kéne?
- Csak furák voltak ma a srácok.- megrántottam a vállamat.
- Mit takar a fura szó jelen esetben?
- Nem tudom. Mint ha titkolnának valamit.- hátradőltem az ágyon.

***

Ránéztem az órára.
- Basszus.- a szekrényhez lépve kivettem az első kezembe akadó ruhát és gyorsan felöltöztem. A mai sminkelésem egy alapozóból és egy kis szempillaspirálból állt. Nem volt időm ezzel foglalkozni. A könyveimet a táskámba dobáltam és már rohantam is le a lépcsőn. Beszálltam a kocsimba és próbáltam minél hamarabb odaérni. Szuper kezdés Channel, gratulálok. A termünkhöz siettem és bekopogtam.
- Örülünk, hogy megtisztel a figyelmével Miss Smith.
- Elnézést én..
- Üljön le.- levágtam magam Shane mellé, aki csak vigyorgott.
- Hosszú volt az éjszaka?
- Idióta. Elaludtam.
- Persze persze.
- Miss Smith, Mr. Wilkins velünk is megosztanák a mondandójukat?
- Nem köszönjük.
- Vagy csöndben maradnak, vagy viseljék a következményeket.
- Elnézést.- egyszerre vágtuk rá. 
- Hol voltál?- Megan jött oda óra után.
- Elaludtam.
- Büszke vagyok rád. A 3. napon elalszol.- nevetett.
- Szerintem itt más van.- Shane vigyorgott.
- Idióta vagy.- Megan ütötte vállon. Elnevettem magam.
- Attól mert sztár a barátod még rád is ugyan azok a szabályok vonatkoznak.
- Nem tudnál szimplán levegőnek nézni?
- Abban mi lenne a vicces?
- Hát ha neked ezek eddig viccesek voltak érdekes humorérzéked lehet.
- Ahhoz képest, hogy új vagy elég nagy pofád van.
- Nem fogok senkinek sem jó pofizni.  Főleg nem neked. A fejednél már csak az egod nagyobb, csak tudnám mire föl.
- Én a helyedben vigyáznék.
- Érezzem magam megfenyegetve?
- Tasha húzz már innen.
- Nem kell, hogy szánalomból állj mellé Shane.
- Tudod ezt úgy hívják barátság.
- Honnan tudná már? Neki nincsenek barátai, csak talpnyalói.
- Mond még egyszer.
- Nem hallottad jól?
- Nem hiszem el, hogy mind bedőltetek a kis meséjének.- kiment a teremből és becsapta maga mögött az ajtót. Minden szem ránk szegeződött. A nap hátralevő részében Tasha eltűnt, nem jött be órákra és senki sem látta. Az, hogy elkezdtünk rendesen tanulni elterelte a figyelmemet úgy mindenről.

- Lucas?
- Szia Chan.- megöleltük egymást.
- Hogy hogy itt vagy?
- Bejöttem megkérdezni mikor lesznek az edzések.- elmosolyodtam.
- Ez azt jelenti hogy..?
- Igen azt.- széles mosoly ült az arcomra.
- Örülök neki.
- Köszönöm. Ez a te érdemed. Ha te nem jöttél volna be..
- Ne folytasd. Ez a te érdemed, nem az enyém. A végső döntés a te kezedben volt.
- Akkor is köszönöm.
- Ide mikortól jössz?
- Hétfőn már leszek.
- Na az jó. Majd beszélünk. Szia Lucas.
- Vigyázz magadra.- kaptam tőle még egy ölelést.
Otthon ledobtam a cuccaimat és elővettem a telefonomat.
- Chan, minden oké?
- Tudunk beszélni?
- Persze. Baj van?
- Nem tudom.
- Mi történt?
- Dan apuja kórházba van, balesete volt. A srácok titkolnak valamit és Tasha..
- Várj. Ki az a Tasha?
- Egy beképzelt osztálytárs.
- Mit csinált?
- Talán tényleg otthon kellett volna befejeznem a gimit.
- Mondott valamit?
- Csupán felhozza minden nap, hogy Zayn a barátom és innentől gondolhatod miket vág a fejemhez.
- De ugye nem hagytad?
- Nem, dehogy.
- Csak féltékeny. Ne foglalkozz vele.
- Kétlem.
- És Zayn? Ő mit mondott erről?
- Nem tudja. Tegnap délután óta nem beszéltünk.
- Szívem..
- Nálatok mi van? 
- Szerinted? Ugyan az mint tavaly.
- Hiányoztok.
- Te is nekünk. Mindenkinek. 
- Fura nélkületek a kosár.
- Ahogy nélküled is, de most mennem kell ne haragudj. Este rád írok. Fel a fejjel és kitartás.
- Szeretlek Lex.
- Én is szívem.- megszakítottuk a vonalat. Lementem a konyhába és csináltam magamnak spagettit. Nemtom, most ehhez volt kedvem és ezt tuti nem rontom el. Levágtam magam a tv elé a nappaliba. Unottan lépkedtem az ajtóhoz amikor meghallottam a csengő hangját.
- Szia.- kicsit meglepődtem. Nem számítottam rá, hogy átjön.
- Bejöhetek?- bólintottam és kitártam az ajtót. Leültünk a kanapéra.
- Bocsánat a tegnapiért.
- Harry mondta mi volt.
- Sajnálom.
- Mi is. Hogy úgy viselkedtünk, de..- elgondolkodott a folytatáson. Kérdőn néztem rá.- Talán ezt nem nekem kéne elmondanom hanem neki.- lehalkította a hangját.
- Zayn.- közelebb csúsztam hozzá és belenéztem gyönyörű szemeibe.
- Majd ő elmondja.- egy puszit nyomott a homlokomra. Hozzá bújtam és megöleltem. Mélyen szívtam be illatát.- Milyen napod volt?
- Lássuk csak. Úgy 30 percet késtem az első óráról és..- nem fejeztem be.- Ennyi.
- Nem úgy tűnik mint ha csak ennyi lenne.
- Már rendesen volt tanítás de képzeld találkoztam Lucassal. Hétfőtől rendesen jön és leáll a drogokkal.
- Ez szuper. Legalább ő tudja mit csináljon.
- Na igen.

***

- Szia Harry.- kaptam tőle egy ölelést.
- Mi addig a konyhába leszünk.
- Csak ne egyétek fel az egész hűtőmet.- Niall kinyújtotta rám a nyelvét.- Ülj le. Miről van szó?
- Ez bonyolult..
- Bármit elmondhatsz.
- Tudod...- habozott egy kicsit.- A turné kezdetéig én.. Haza utazom a családomhoz. Szóval... Nem igazán fogunk találkozni.- az arcát fürkésztem.
- Hogy hogy?
- Szeretnék velük lenni addig.
- Értem. És mikor mész?
- Holnap... El akartam csak köszönni.- magához húzott és megölelt.
- Azért remélem mielőtt kezdődik ez az egész még találkozunk.
- Mindenképpen.- elmosolyodott.- Hiányozni fogsz.
- Te is.- kaptam tőle még egy ölelést. Igazából nem értettem ezt az egészet, de Harry nagyon aranyos volt.
- Mindjárt jövök.- felrohantam az emeletre a telefonomért. Akartam lemenni a lépcsőn de a srácok elég hangosan beszélgettek vagy veszekedtek. Nem tudtam lekövetkeztetni.
- Nem hiszem el.
- Miért nem mondtad el?
- Mert jobb így.
- De..
- Nem akarom befolyásolni.
- Így csak hazudtál.
- Nem hazudtam.- csak néhány mondatot tudtam tisztán kivenni a beszélgetésből. Arra viszont magamtól is rájöttem, hogy valami nem oké. Visszamentem a szobámba és az ágyra ültem. Felhúztam az egyik térdemet. Próbáltam összerakni a képet, de túl sok apró darab hiányzott. Ha Harry hazudott, miért? És mit kellett volna valójában mondania? És egyáltalán miért nem mondta? Niall zökkentett ki.
- Gyere. Tudod megyünk pizzázni.
- Igen.. Én mégsem megyek, sajnálom. De.. Muszáj megírnom a házimat és fáradt is vagyok.- a hajamba túrtam.
- Minden oké?
- Persze, miért ne lenne?
- Figyelj ha van...
- Jól vagyok. Majd máskor bepótoljuk, bocsi.
- Oké.- intettem neki és hátradőltem az ágyon. Hallottam a bejárati ajtó csukódását. Behunytam a szememet és felhúztam a térdeimet. Minden zavaros. Hagynom kéne ezt az egészet, de nem megy. Nem tudom. Valami van amiről nem akarják, hogy tudjak. De akkor minek jöttek?

Jobban vártam a pénteki utolsó óra végét jelző csengőt mint bármi mást a világon. Amint meghallottam az idegesítő hangot már siettem is a kocsimhoz nem törődve semmivel és senkivel.
- Channel!- hátrafordultam. Shane rohant felém.
- Mi az?
- Ott hagytad a telód.
- Köszi.
- Minden oké?
- Minden a legnagyobb rendben.- grimaszoltam és eltettem a zsebembe a telefonomat.- De tudod, holnap is el kell viselnem téged.
- Ez fájt.- vállára tettem a kezemet.
- Majd túléled.- vigyorogtam.
- Honnan van a kocsid Channel? Csak nem Malik vette neked?- mély levegőt vettem.
- Ne fordulj meg, ne vedd magadra, csak hagyd rá.- Shane lépett közelebb. Nem hallgattam rá és megfordultam.
- Nem, nem ő vette. Miért kérdezel mindig Zaynről? Féltékeny vagy?
- Mindig meg tudsz nevettetni.
- Ennek rettentően örülök.
- Igen azt látom.
- A legjobban annak örülnék ha elállnál az útból. Nem akarok még kitérőt a kórházba is.
- Képes lennél elütni minden lelkiismeret nélkül. Világos.
- Hidd el, a világ még meg is köszönné nekem ha megtenném.
- Ribanc.
- Öhm. Parancsolsz?- közelebb léptem hozzá.
- Jól hallottad.- kifújtam a levegőt.
- Tasha állj le.
- Nem bírod megvédeni magad?
- Nincs szükségem védelemre. Shane csak barátként viselkedik. Hol vannak a talpnyalóid?
- Semmi közöd hozzá.
- Nem csodálom, hogy nincsenek melletted. Én a helyedbe már rég elástam volna magam. Nézz tükörbe.
- Jobb ha befogod.
- Fáj az igazság? És miért nem voltál 2 napig? Csak nem műszak volt?
- Hogyan?
- Ohh szerintem nagyon is jól hallottad.- Shane beállt közénk. Legszívesebben megütném ezt az elkényeztetett picsát. Minden szem ránk szegeződött a parkolóban.
- Tönkreteszlek. Bármibe is kerüljön.
- Ezek túl nagy szavak. Biztos tudod mit beszélsz?
- Majd meglátod.
- Egy hét alatt két fenyegetés. Nem félek tőled.
- Majd meglátjuk.
- Még is mit tudsz csinálni, ha? Szánalmas vagy.
- Nem ezt fogod mondani. Ott ártok majd ahol a legjobban fáj. Malik.- a kezem ökölbe szorult.
- Fejezzétek már be!- gúnyos mosoly jelent meg az arcán majd elment.- Meghülyültél?
- Mi a bajod?- kicsit durvábban válaszoltam Shanenek, mint ahogy terveztem.
- Mi volt ez?
- Hallottad te is.- beszálltam a kocsimba és elhajtottam. Az idegességem nem akart csökkenni. A tömeg az úton jobban idegesített mint valaha.
A ház elé érve hatalmasat fékeztem. Minden elsötétült csak a kerekek csikorgása hallatszott. Nem vettem észre a pont leparkoló kocsit előttem. Csak néztem kifelé az ablakon. Négy, felém siető foltot észleltem csupán. A kezeim még mindig a kormányt szorították. Ahogy kinyílt a kocsiajtó egyből odakaptam a fejemet és elengedtem a kormányt.
- Úristen jól vagy?
- Persze.
- Chan, annyira sajnálom azt hittem..
- Nyugi Niall jól vagyok és nem a te hibád volt. Én nem figyeltem. Ti jól vagytok?- egy emberként bólintottak. Kiszálltam és benyomtam a riasztó gombját. Bementünk és leültünk a nappaliba.
- Biztos jól vagy?
- Chan!
- M..mi?
- Azt kérdeztük, hogy biztos jól vagy?
- Hol jársz?
- Jól vagyok.- az összes szem rám szegeződött.- Tényleg, csak ne bámuljatok már. Idegesít.
- Oké, szerintem jól van.- Louis vigyorgott.
- Milyen volt az első heted?- Liam mosolygott.
- Mindenki ezt kérdezi. Egyébként szuper.- hazudtam. Utálok hazudni, és nem is szoktam de ez most más eset. Nem mondhatom el nekik ezt az egészet. Egyszerűen nem lehet.- Nézünk valami filmet?
- Benne vagyok.- viszonylag hamar sikerült választanunk olyat ami mindenkinek tetszett. Befészkeltem magam Zayn karjai közé a film alatt. Jó volt megint a srácokkal lenni, de Harry hiányzott közülünk. Fura nélküle. Az viszont, hogy Zayn mellettem van megnyugtat és elfelejtet velem mindent.
- Maradtok estére?- alig bírtam nyitva tartani a szemeimet.
- Majd máskor, menj aludj csak.- Liam egy puszit nyomott az arcomra. Mikor újra kinyitottam a szemeimet már Zayn karjaiban voltam.
- Szép álmokat kicsilány.- Louistól is kaptam egy puszit.
- Majd holnap találkozunk.- és Niall sem maradt ki a sorból.
- Sziasztok.- a következő dolog amit érzékeltem, hogy az ágyamban fekszem. Felültem és körbenéztem.
- Mi az?- Zayn lépett oda és egy puszit nyomott a homlokomra.
- Elmegyek zuhanyozni.- fáradt mosoly jelent meg az arcomon. A szekrényhez léptem és kerestem egy pólót és egy rövidnadrágot majd a fürdőbe mentem. A zuhany felfrissített még is fáradtan dőltem le az ágyba.
- Mit szeretnél holnap csinálni?- belepuszilt a hajamba.
- Reggel dolgozom, de utána akármit.
- Meddig leszel?
- Csak délig.
- Mi lenne ha érted mennék és elvinnélek ebédelni?
- Az nagyon jó lenne.- egy puszit nyomott a számra.
- De most aludj, holnap korán kelsz.

6 megjegyzés:

  1. Chan és Tasha harc :D bírom :D jó lett, várom mit fog csinálni a vöröske :DD

    VálaszTörlés
  2. Ja és, hogy Harry mit titkol :o

    VálaszTörlés
  3. Mivel Fanni kb ugyan azt írta amit akartam ezért nem írom le én is x"D De van egy sejtésem mért ment el a fürtös .. :O
    következőőőőt :D

    VálaszTörlés
  4. Haha majd megtudjátok..mind a kettőt.:D Az egyiket a kövi részben már.:P
    sietek vele.:DD

    VálaszTörlés
  5. Meg tudnám tépni ezt a vörös ribancot !!!!! Bocsi a fogalmazásért :/
    Gyorsssssssssssssssssssssss a kövittttttttttttttttttt!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés